Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΕΛΠΙΔΑ


Αγαπητοι μου φιλοι ειμαι πατερας πεντε παιδιων και κατοικουμε στην Αθηνα στο Αιγαλεω.

Ημουν παντα υπερηφανος και δουλευα σκληρα για να μην λειψει τιποτα στην οικογενεια μου ωσπου μια μερα επαθα ηλεκτροπληξια απο καλωδιο υψηλης τασεως καθως ενα σιδερο που κουβαλουσα ακουμπησε στα καλωδια της Δ.Ε.Η. με αποτελεσμα να καουν τα χερια και το σωμα μου και μετα απο πολλα χειρουργεια δεν καταφεραμε να τα σωσουμε.

Εχω καρδιολογικα προβληματα αλλα δυστηχως δεν μπορω να ανταπεξελθω ουτε στην υγεια μου, ουτε απεναντι στα παιδια μου καθως δεν παιρνω κανενα επιδομα απο οργανισμους η προνοια, εχω καταθεσει τα χαρτια για την συνταξη και ακομα περιμενω.

Τα δυο ενηλικα παιδια μου ηλικιας 24 ο γιος μου και 22 η κορη μου, ειναι ανεργα και απεγνωσμενα προσπαθουν να βρουν μια δουλεια γαι να μπορεσουν να συνεισφερουν στις αναγκες μας.

Επαιρνα τα μπαγιατικα ψωμια και αλλα προιοντα απο εναν φουρνο της γειτονιας μου αλλα δυστηχως ο ιδιοκτητης απαγορευσαι στους υπαλληλους να μου ξαναδωσουν, με αποτελεσμα να περιμενω ποτε θα τα πεταξουν για να παω να τα παρω μεσα απο τον καδο.  

Με δακρυα στα ματια σας εκλιπαρω για τρια πραγματα: Οποιος μπορει να προσφερει μια θεση εργασια σε ενα απο τα παιδια μου ωστε να μπορει να συνεισφερει στις αναγκες μας,   λιγα τροφιμα να φαμε ρε παιδια και αν σε καποιον περισσευουν καποιο απο τα φαρμακα που χρειαζομαι θα ημουν ευγνωμων.

Τα φαρμακα που χρειαζομαι ειναι : triatec 5mg  ,carvepen 6,25   duoplavin , nitrodyl 5mg,  atorvanox 40mg    και zantac

Σας παρακαλω βοηθηστε με να μεγαλωσω με αξιοπρεπεια τα παιδια μου.
Η ζωη επαιξε μαζι μου αλλα ακομα δεν εχω χασει.

Εμεις σαν Ελληνων Οικογενεια μεχρι να κανουμε την αναρτηση τους πηγαμε λιγα τροφιμα και βοηθησαν και καποια μελη της σελιδας μας και μεσολαβησαμε σε ενα μελος μας ωστε να τους παραχωρησουνε σπιτι δωρεαν μεχρι να ξανασταθει η οικογενεια στα ποδια της.
Την Τεταρτη εχουνε ραντεβου για το σπιτι, υπαρχει πιθανοτητα να χρειαστουμε εθελοντες για μικροεπισκευες.


ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ

                                                   ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ
                                                                               


ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΠΑΤΗΣΤΕ ->ΕΔΩ

1 σχόλιο:

  1. ενδεχομένως να βρω καποια απο τα φαρμακα ..επικοινωνηστε μαζί μου στυο alexkoul@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή