Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Ο ΑΝΕΡΓΟΣ ΗΡΩΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ-ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ 2015

Δουλευε σαν το σκυλι στο εξωτερικο για να μη λειψει τιποτα στην οικογενεια του και τωρα μεγαλωνει μονος του τα 5 παιδια του.

Διαβαστε την ιστορια ενος πατερα που μεγαλωνει μονος του τα  πεντε παιδια του και  χρειαζεται την βοηθεια ολων μας.
Λαβαμε εκληση για να βοηθησουμε εναν πατερα που μεγαλωνει μονος του τα πεντε ανηλικα παιδια του, οπως σε καθε περιπτωση ετσι και σε αυτη βρεθηκαμε οι ιδιοι στο σπιτι της οικογενειας για να διασταυρωσουμε οτι ειναι ολα αληθη και οτι πραγματι χρηζει βοηθειας.
Ο 36χρονος πατερας πεντε παιδιων ηλικιας 8,7,6,5,4 ετων ζητα την βοηθεια μας.

Με δικαστικη αποφαση την επιμελεια την εχει ο πατερας.

Σας μεταφερουμε τα λογια του πατερα οπως μας τα ειπε:
Σας παρακαλω θελω μια εργασια, εχουν φτασει στιγμες που ταιζω τα παιδια μου ζαχαρωνερο.
Με εχει βοηθησει το χαμογελο του παιδιου για τρεις μηνες σε τροφιμα,ενω ειχα αλλους τρεις μηνες δεν ξαναπηγα γιατι μας εδινε συσσητιο η εκκλησια και δεν ηθελα να στερησω τα τροφιμα απο αλλες οικογενειες.ς
Στην τσεπη μου δεν εχω ουτε ενα ευρω, χρωσταω τρια ενοικια και το ρευμα, ημουν ανεργος γιατι δεν ειχα που να αφησω τα πεντε παιδια μου, καθως οι γονεις μου εχουν επιβιωσει.
Εχω ομως την αδελφη μου και τα ανηψια μου, που τωρα μπορουν να μου κρατησουν τα παιδια για να εργαστω.
Εχω χασει την γη κατω απο τα ποδια μου, εχω γινει μανα και πατερας για τα παιδια μου αγωνιστηκα και θα αγωνιζομαι για μια ζωη για το καλυτερο για εκεινα.
Εχω φτιαξει ενα περιβολι στο σπιτι που ενοικιαζω εστω μια ντοματα να εχω να τους δινω.
Δεν καπνιζω δεν πινω δεν εχω προσωπικα μου εξοδα.
Με εχουν επισκεφθει κοινωνικοι λειτουργοι και εχουν διαπιστωσει με ποση αγαπη φροντιζω τα παιδια μου, γιατι αυτα ειναι ο λογος υπαρξης μου ειναι η ζωη μου.

Κανω εκκληση σε ολους εσας για τροφιμα, για παπουτσια για τα παιδια μου, μια εργασια οτι και να ειναι, ειμαι χειριστης κλαρκ και εχω εργαστει και σε μεγαλες αποθηκες, βοηθηστε με να μπορω να πληρωσα τα ενοικια μου και να ταισω τα παιδια μου, το να εχω δουλεια ειναι ευλογια.

Εμεις σαν Ελληνων Οικογενεια ειδαμε ολα τα απαραιτητα εγγραφα, πηγαμε μαζι του στην εκκλησια οπου πηρε ενα μεγαλο ταπερ μακαρονια σκετα, δεν ειχε ουτε ενα γαλα.

Ειναι ενας ευγενεστατος νεος με καθαρο προσωπο γεννημενος στην Πετρουπολη και κατοικει στο δημο Ιλιον οποιος μπορει να βοηθησει ας επικοινωνησει μαζι μας ωστε να του δωσουμε πληροφοριες  με μηνυμα στην σελιδα μας στο Facebook.

Οι αναγκες της οικογενειας ειναι:  παπουτσια για τα αγορια νουμερα 33, 29, 28


για τα κοριτσια νουμερα 33, 29.

Αν υπαρχει καποια κουκετα καθως εχει δυο κρεβατια και ελειψη χωρου.
Τροφιμα, γαλατα, ειδη καθαρισμου, χαρτικα, παιχνιδια.

Οπως μπορει ο καθενας μας να τον βοηθησει ακομα και με τροπο που μπορει εμεις να μην εχουμε σκεφτει.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

Πληροφοριες με μηνυμα στην σελιδα μας.
Για να ερθετε στην σελιδα μας πατησετε --> ΕΔΩ

15 σχόλια:

  1. μπορω να εχω το τηλ. του κυριου ? εχω αρκετα ρουχα για να στειλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα,θα ηθελα την διευθυνση ,ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπορω και εγω να εχω το τηλεφωνο του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα θα μπορουσατε να μου στειλετε το τηλεφωνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ποια περιοχή βρίσκεται η οικογένεια; Μπορείτε να μου στείλετε κάποιο τηλ επικοινωνίας στο eythymios@gmail.com;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. apla steilte mou tin dieuthinsi tou kai to i bank tou eime apo kipro steilte mou ta sto elenakaourou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας παρακαλώ στείλτε και σε εμένα όλα τα στοιχεία του.
      Pomirou@gmail.com

      Διαγραφή
    2. Σας παρακαλώ στείλτε και σε εμένα όλα τα στοιχεία του.
      Pomirou@gmail.com

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα ΜΠΟΡΩ ΝΑ έχω τα στοιχεία του κυριου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπερα μπορω ν εχω τα στοιχεια του κ.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα μπορω ν εχω τα στοιχεια του κ.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα θα ηθελα τα στοιχεια της οικογενειας για να επικοινωνισω μαζι τους ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα σας. Θα μπορούσα να έχω στοιχεία επικοινωνίας και ένα λογαριασμό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα σας.Θα ήθελα τα στοιχεία να βοηθήσω.ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή