Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ



Ποτέ δεν είχα φανταστεί πόσο πολύτιμο είναι ένα κομμάτι ψωμί
Ποσό πολύτιμο να κάνεις ένα ζεστό μπάνιο, ποσό όμορφο είναι τελικά να περπατάς στον δρόμο και να ανακαλύπτεις ότι τόσα χρόνια είχες πράγματα που νόμιζες ότι είχαν άξια.
Μένοντας άστεγος έχεις ένα προνόμιο: έχεις απεριόριστο χρόνο να μιλήσεις με τον εαυτό σου καθώς δεν έχεις να κάνεις κάτι καλύτερο.


Αγαπητοί μου φίλοι είμαι ένας άνθρωπος που είχε την δουλειά του και τα έχασα όλα

Είμαι εδώ και 8μηνες στους δρόμους άστεγος, νηστικός και απελπισμένος.
Ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι θα φτάσω εδώ, πολλές φορές κάνω επαιτεία όχι σαν επάγγελμα όχι για να φάω η για να καπνίσω άλλα για να μαζέψω κάποια νομίσματα ώστε να πάω σε ένα ίντερνετ καφέ και να αντικρίσω πίσω από μια άψυχη οθόνη τον ανήλικο γιο μου, χωρίς να γνωρίζει ο γιος μου και η πρώην σύζυγος μου σε τι κατάσταση βρίσκομαι.


Με δάκρυα στα ματιά σας εκλιπαρώ για μια εργασία να μπορέσω να ξανα σταθω στα ποδιά μου και να ξαναγινώ κύριος του εαυτού μου, δεν είμαι κλέφτης, δεν παίρνω ναρκωτικά, δεν έχω βλάψει ποτέ κανέναν, δεν ζούσα στους δρόμους.

Με την ανεργία μου έκαναν έξωση και  η μονή επιλογή που έχω είναι αυτή
Ξέρω ότι δεν ανήκω εδώ

Μια εργασία κάποιος να με βοηθήσει ώστε να επιστρέψω σε έναν ασφαλή χωρο.
Έφτασα στα 45 μου χρόνια να φοβάμαι για την ζωή μου γιατί δεν ξέρω στον ύπνο μου, στον δρόμο, τι μπορεί να μου  συμβεί
Δώστε μου την ευκαιρία να εργαστώ να μπορέσω να ξανά αντικρίσω τα αγαπημένα μου πρόσωπα στα ματιά
Δεν μπορώ να πάω σε κέντρο άστεγων, όχι γιατί δεν το θέλω άλλα γιατί ζητάνε φορολογική δήλωση μηδενική κάτι που εγώ δεν έχω γιατί μέχρι πέρυσι δούλευα.
Ότι δουλειά και να είναι είναι δέκτη ακόμα και να προσέχω κτήματα, συντηρητής, οδηγός( έχω Β επαγγελματικό)αποθηκάριος, καθαριστής και ότι άλλο βρεθεί
 ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ.

Όλα τα παραπάνω είναι αληθή διασταυρωμένα από την Ελλήνων Οικογένεια.


ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ -> ΕΔΩ

2 σχόλια:

  1. Όσο υπάρχουν Άνθρωποι μ αγάπη στην καρδιά και νοιώθουν αλληλέγγυοι στου αδελφού τον πόνο, θα βρούνε τρόπο και για αυτόν τη λύπη του να διώξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή