Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ....

Αγαπητοι μου φιλοι ειμαι πατερας 30 ετων και παντα εκρυβα το προβλημα μου υγειας μου γιατι δεν ηθελα να με λυπουνται.

 Εχω κανει αρκετα χειρουργεια σε δημοσια νοσοκομεια με αποτελεσμα καθε φορα να γινομαι ολο και χειροτερα, χρειαζομαι παλι χειρουργειο αλλα πλεον δεν με αναλαμβανουν και μου ειπαν οτι η λυση για το προβλημα μου ειναι σε ιδιωτικη κλινικη ή στο εξωτερικο.

Απευθηνθηκα στο νοσοκομειο Υγεια και σε αλλα ιδιωτικα νοσοκομεια αλλα τα ποσα ηταν μεγαλα.
Το μονο που σκεφτομουνα ηταν ποσο πολυ κοστιζει για να ζησω, να ζησω επιτελους υγιεις με τα παιδια μου, χωρις να ποναω, χωρις να υποκρινομαι στους γυρω μου οτι ειμαι καλα.

Τα φαρμακα πια δεν με πιανουν γαιτι εχει συνηθησει ο οργανισμος μου και πλεον συντηρουμε μονο με κοκτειλ φαρμακων.

Η ζωη μου ειναι επωδυνη, ζω εναν καθημερινο γολγοθα παρολα αυτα χαμογελω για τα παιδια μου και τους γυρω μου.

Βρεθηκε λυση και μπορω να γινω καλα στο Βελιγραδι σε ειδικη μοναδα που θα χειρουργηθω, κατι που φοβομουν να κανω γιατι δεν ηθελα να αφησω τα παιδια μου πισω ομως καταλαβα πως αν δεν το κανω συντομα θα πρεπει να τα αποχαιρετησω, γιατι αρχιζει ο καρκινος και επιρεαζει και τα ζωτικα μου οργανα ( νεφρα).
Ακομα προλαβαινω να γινω καλα, εχω φτασει στο σημειο ν αιμοραγω και να σαπιζω.

Δεν ξερω προσωπικα σε ποιον απευθηνομαι, απευθηνομαι σε ανθρωπους, σε γονεις, σε καποιον που εχει περασει κατι αντιστοιχο.
Δεν ζηταω ελεημοσυνη απλα αγαπη ωστε τα παιδια μου να εχουν και τους δυο γονεις.

Εχουμε βρει τον γιατρο και το νοσοκομειο και προσπαθω μεσα απο αυτη την κινηση ν μαζευψω τα εξοδα του χειρουργειου γαιτι ειναι πολλα και δεν υπαρχουν.
Οποιος μπορει και θελει να με βοηθησει τον ευχαριστω εγω και η οικογενεια μου ελπιζουμε και ευχομαστε να καταφερω να βγω δυνατος με την δικη σας βοηθεια.


ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

Πληροφοριες με μηνυμα στην σελιδα μας στο Facebook
Για να ερθετε στην σελιδα μας  πατηστε ->  ΕΔΩ

1 σχόλιο:

  1. Ο κ. Pedro και η επενδυτική του χρηματοδότηση με βοήθησαν να επιτύχω τη χρηματοδότηση του έργου μου με την επιστροφή του επιτοκίου 2% σε αντάλλαγμα για το ποσό του δανείου των 500.000,00 ευρώ για τη χρηματοδότηση του έργου μου και ήταν πολύ γρήγορο και ασφαλές, επομένως θα συμβουλεύσω οποιονδήποτε εδώ αναζητά δάνεια ή επενδυτές να επικοινωνήστε με τον κ. Pedro στο WhatsApp:+1-863-231-0632 Email: pedroloanss@gmail.com
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή