Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟ ΠΑΤΕΡΑ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΕΙ...

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ

Ονομάζομαι Νικόλαος. Δημόπουλος είμαι πατέρας. 5 παιδιών ανηλίκων, είμαι Πολύ. Άρρωστος έχω τι νόσο ΧΑΠ, και εμφύσημα στους πνεύμονες.
Κάνω 6 φορές. ΝΕΦΕΛΟΠΟΙΗΤΗ. Μάσκα οξυγόνου θέλω βοήθεια. οτιδήποτε.
Θέλω να μου χαρίσουν. Ένα ΝΕΦΕΛΟΠΟΙΗΤΗ. Είναι κρίμα δεν. Θέλω. Να πεθάνω νέος,παρόλες τής δυσκολίες που αντιμετωπίζω από οικονομικής φύσεως αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι αυτό το μηχάνημα ούτω σώστε να μπορώ να αναπνέω, μου ειχαν χαριζει ενα το οποιο εχει αρχισει και χαλαει και χρηζει αντικαταστασης είμαι 36 ετών και είμαι Έλληνας...

Οποιος μπορει να προσφερει το μηχανημα ας επικοινωνισει μαζι μας πατωντας ΕΔΩ

ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΝΕΦΕΛΟΠΟΙΗΤΗΣ
                                            ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

2 σχόλια:

  1. παρακαλω επικοινωνηστε με το ΜΚΙΕ 2109610353 τη Δευτερα 10.00-14.00
    ζητηστε να μιλησετε με Στελλα Στενου
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας ευχαριστμε πολυ για την ανταποκριση σας, καλυφθηκε!!

      Διαγραφή